Policy för sociala medier
Vi finns inte bara här på konsumenternas.se utan även på sociala medier. Läs mer om vår policy och förhållningssätt.
Konsumenternas.se drivs i samarbete mellan Konsumenternas Bank- och finansbyrå och Konsumenternas Försäkringsbyrå. Vi finns också på sociala medier.
Varmt välkommen att besöka oss på Facebook, Instagram och LinkedIn. Här kan du få tips om bank, försäkring och pension.
Om du har frågor är det bäst att kontakta oss genom vår webbplats konsumenternas.se.
På våra sociala medier vill vi att alla håller en trevlig ton. Tänk också på att inte lämna ut känslig information, till exempel personuppgifter.
Vi förbehåller oss rätten att blockera användare som inte respekterar vårt förhållningssätt och även att ta bort olämpliga kommentarer.
Förhållningssätt
Kommentarer eller meddelanden får inte:
- vara stötande, rasistiska eller kränkande.
- vara upprepade inlägg i syfte att störa övrigas kommentarer eller diskussioner. Vi tar även bort kommentarer som bedöms som ”spam”.
- innehålla reklam.